Home » » Perbezaan Ramadhan Tahun ini

Perbezaan Ramadhan Tahun ini

Written By Unknown on Friday 4 July 2014 | 7/04/2014 02:01:00 am

Diam tak diam sudah 5 bulan saya tanpa bantuan Pembantu Rumah. Rutin saya keluar rumah 6.20 pagi dan pulang paling awal 9.30 malam. Dengan 3 orang anak dan perlu menguruskan hal rumah selepas pulang kerja. Ermmm... bayangkan pun dah tahukan penat macam mana.

Dulu memang saya bergantung harap pada pembantu rumah yang senang kami panggil dengan nama Cik Ati. Dengan rutin yang padat pergi dan balik kerja gelap, apa lah yang mampu saya buat dengan letih seharian bekerja. Saya pula ada slipped disc memang tak boleh buat kerja berat

Berkat saya amalkan suplemen Shaklee dengan istikomah alhamdulillah saya masih bertenaga melayan kerenah anak-anak selepas pulang kerja.

Bila tak ada Cik Ati ni kena lah kerja lebih sikit. Berbuka biasa buka dijalanan dengan bekalan kurma dan bancuhan Mighty 3 Gems dari opis sebelum saya gerak pulang. Nanti sampai rumah baru makan itu pun sekadar menemankan suami makan.


Anak kami Adam pun dah seronok minum ESP dan Meals Shake. Hari-hari menu dia tukar... hari ni ESP, Meals Shake campur Oren, esok campur tembikar, esoknya dengan kurma. Ada je order dari cik abg kecik ni. Layankan saja. Seronok...  dengan musim yang panas sekarang saya juga bagi Performance Drink untuk Adam. Alhamdulillah tak ada lah cam tahun lepas, minit-minit terakhir Adam dah melepek tak tahan dan tak bertenaga.


Alhamdulillah di perkenalkan dengan Shaklee dari pengguna saya menjadi SID. Jadi saya suka share apa kebaikan yang saya dapat dengan bershaklee ni. Kesihatan saya dan keluarga bertambah baik dalam masa yang sama saya dapat side income. Siapa tak nak kan?

Kepada sesiapa yang berninat nak mencuba set Mighty 3 Gems boleh hubingi saya.




Royanty Baruddin
ID1082999
sms/wa 0133413974
untuk memudahkan anda untuk order , anda boleh klik link di bawah.
Jom Order : Mighty Triple Gem 

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.