Home » , , , » Raya bersama Shaklee

Raya bersama Shaklee

Written By Unknown on Wednesday 23 July 2014 | 7/23/2014 11:01:00 am

SET KURUS LENGKAP & KOLESTROL
Macam tahun-tahun yang sudah bulan ramadhan mesti saya berjaya turunkan berat badan 2-3kg. Almaklum lah berpuasa, automatik selera hilang. Berbuka ala kadar sebab perjalan dari tempat kerja ke rumah jauh. Dan bila sampai rumah perut dah kenyang. Tambah pula masa sahur seminggu tu je yang boleh masuk selebihnya pandang tak pandang je makanan.
* credit to Kevin Zahri

Tahun ni alhamdulillah tak ada kena gastrik sejak ambil suplemen Shaklee. ESP saya rajin minum sama ada plain atau pun campur. Sedap di samping
Mengenyangkan, berat badan turun kulit pun cantik. Wah... cantik ker?... 


Tahun ni untuk raya saya dah standby Herb lax, alfalfa dan Lecithin. Almaklum la, beraya sakan makan mesti tak ingat. Takut jadi macam tahun-tahun sudah berat naik mendadak. Perut pun tak berapa sedap sebab macam-macam yang masuk.



Saya juga ada bawa stock vitamin saya pulang beraya sama. Mana tahu ada sedara atau orang yang perlukan suplemen macam saya. Bukan senang nak turunkan berat badan nak naik sekejap je. Kolestrol pun nak jaga sama. Rendang daging, ayam, itik, kerang, nasi empit, lemang, lontong dan banyak lagi lah menu yang terhidang. Pernah ke kita ambil tahu berapa kolestrol kita dah ambil dan apa usaha kita untuk turunkan paras kolestrol kita. 

Pendek kata penyakit ada keliling kita kalau antibodi kita tak kuat senang-senang je nak berjangkit. Orang beraya nanti kita duduk rumah. Kan dah spoiled mood raya kita.


Mencegah kan lebih baik dari.merawat. saya pilih yang sentiasa berkesan, selamat dan semulajadi.

Sms/wa 0133413974
Www.auraummi.blogspot.com

Untuk order sila klik link di bawah
 

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.